HTML

Életem vicces pillanatai

Olyan emlékekről vagy viccekről amik szórakoztatnak,szívesen olvasom másokét is.

Friss topikok

• Eyre (törölt): Jó szórakozást ,igazán jól élnek azok a cicák. (2010.07.08. 17:00) Macska nyelvöltögetése
  • Eyre (törölt): Szegény beosztott .Nem hagyják fejlődni. (2010.07.08. 16:58) Kicsi főnöknő hátránya
  • annonimka (törölt): Valami szórakozott egyén lehetett ,vagy nagyon maga alatt volt ,ki tudja ,néha nem jön be a poén. (2010.03.30. 19:42) A csemegepult
  • annonimka (törölt): Szegény blúz .Most már annyi néki. (2010.03.30. 19:40) Üditő selyem blúzon
  • annonimka (törölt): Azért értem már mire mondtad ,hogy ami jön. (2010.03.11. 15:10) Tesóval sátorozni

Linkblog

2010.01.10. 22:27 láng

Balatonszepezd

Balatonszepezd nem a legjobb hely,de nyaralni akkor jó ha van kocsid elutazni olyan helyre ahol van mit csinálni.Mivel mi mindig is gyalogoltunk,a tesómmal ide is így mentünk.bejártuk a települést és felfedeztünk egy piacot,ami csak délelőtt van nyitva és három korhadó asztalból áll.Azt hiszem egyszer sikerült nem elaludnunk és vásárolni ott.Felmentünk hát a hegyre a telkek közé kirándulni.Felfedeztük,hogy itt mindenhol magánterület van.Bárhova kanyarodtunk mindenütt magánterület és sehol olyan út ami közterületnek számít.Vajon hány túrista tévedt el véglegesen errefelé és tűnt el örökre ha a tulajok leütötték őket.Most is egy loncsos kutya szegődött mellénk.Egy utat követtünk,de nem találtuk a turistajelzések folytatását.Az út végén magánterület,a loncsos kutya felesége és a gazdájuk egy nő a telkével és a házával.Mondta ,hogy rendszeresen jönnek ide turisták,akik elvesztik ezen a ponton az utat.Amikor még pelenkás volt akkor festették fel a turista jelzéseket.Ezek a hírek tényleg szívderítőek voltak.Átvezetett a telkén egy útra ahol volt pár jelzés.Tovább mentünk és megtaláltuk az erdőt ami nagy hír volt ennyi mászás után.Legyek,minden mennyiségben jöttek.Még jó hogy szemüvegben voltunk mind a ketten.A térkép tavat jelölt egy kiszáradt mocsár helyén,amiből fadarabok álltak ki.Valami házikó romjait is láttuk mintha élet is lett volna erre.Egy őz majdnem a nyakunkba ugrott amint meglátott minket.nem sok embert láthatott errefelé.Mentünk visszafelé egy másik úton hátha az levisz minket a településre.Amint kiláttunk a fák alól feltűnt,hogy a tó a hátunk mögött van és távolodik.Ha így megyünk tovább,a Balaton felvidéken fogunk bolyongani.megfordultunk és lementünk az úton.Sokkal jobb volt lefelé és hamar hazataláltunk a nyaralóba.Soha többé nem kirándulok Szepezden.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.