HTML

Életem vicces pillanatai

Olyan emlékekről vagy viccekről amik szórakoztatnak,szívesen olvasom másokét is.

Friss topikok

  • Eyre (törölt): Jó szórakozást ,igazán jól élnek azok a cicák. (2010.07.08. 17:00) Macska nyelvöltögetése
  • Eyre (törölt): Szegény beosztott .Nem hagyják fejlődni. (2010.07.08. 16:58) Kicsi főnöknő hátránya
  • annonimka (törölt): Valami szórakozott egyén lehetett ,vagy nagyon maga alatt volt ,ki tudja ,néha nem jön be a poén. (2010.03.30. 19:42) A csemegepult
  • annonimka (törölt): Szegény blúz .Most már annyi néki. (2010.03.30. 19:40) Üditő selyem blúzon
  • annonimka (törölt): Azért értem már mire mondtad ,hogy ami jön. (2010.03.11. 15:10) Tesóval sátorozni

Linkblog

2010.05.25. 08:58 láng

Segíteni mentem

Nagynéném nem lakik messze tőlünk,éppen két utcával arréb kell mennem és megtalálom az otthonát.Sokszor segítettem neki,de voltak vicces pillanataink.Felmenetem hozzá virágot pakolni,és kinntre az erkélyre hordtuk őket,ahol földet kaptak és ellátást.Eltörtem egy két cserepet is,és látszott ez nem az én napom,de azért folytattam a munkát.Amikor azután a bejárati ajtó előtt álló csrepekre került a sor akkor ütött be a baj.Az ajtó kulcsra zárul,de ha becsapódik nem lehet kilincsel nyitni,csak kulcsal.A lábammal próbáltam tartani miközben pakolni is kellett.A néni elfelejette kitámasztani,és becsapódott.Ott álltam teli cserepes virággal és kizárva.Lepakoltunk és lementem a gondnokért,aki drótot hozott és azzal piszkálta ki a kulcsot,hogy vissza jussunk a lakásba.Azt hiszem ennyi elég is volt erre a napra a segítségemből,inkább hazamentem.

Szólj hozzá!

Címkék: segítek


A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2010.blog.hu/api/trackback/id/tr632029379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása