HTML

Életem vicces pillanatai

Olyan emlékekről vagy viccekről amik szórakoztatnak,szívesen olvasom másokét is.

Friss topikok

  • Eyre (törölt): Jó szórakozást ,igazán jól élnek azok a cicák. (2010.07.08. 17:00) Macska nyelvöltögetése
  • Eyre (törölt): Szegény beosztott .Nem hagyják fejlődni. (2010.07.08. 16:58) Kicsi főnöknő hátránya
  • annonimka (törölt): Valami szórakozott egyén lehetett ,vagy nagyon maga alatt volt ,ki tudja ,néha nem jön be a poén. (2010.03.30. 19:42) A csemegepult
  • annonimka (törölt): Szegény blúz .Most már annyi néki. (2010.03.30. 19:40) Üditő selyem blúzon
  • annonimka (törölt): Azért értem már mire mondtad ,hogy ami jön. (2010.03.11. 15:10) Tesóval sátorozni

Linkblog

2010.01.25. 17:33 láng

Dobogókő

Először jártunk arra tesó meg én kettesben.A nap sütött,hűvös nyárvégi idő volt,minden passzolt egy jó kiránduláshoz.A szentedrei hév vitt a buszhoz ami felhozott minket gyönyörű tályon át.Lovas tanyák,erdők,kirándulók mindenütt.Az ember alig tud betelni élményekkel.Fenn a kőnél csodálatos sugárzást éreztem és tesó a térképet nézegette a szendvicsek eszegetése közben.Azt mondta ez a könnyű út amin kirándulhatunk egyett.Azt nem tudom miért könnyű Dömös irányában derékszögű lejtőkön botladozni,de gyakran szídtam szegényt magamban.A Rám szakadék másik végét lentről már láttam.Akkor olyan vizes volt,hogy mezítláb mászkáltam benne.Most száraz volt ugyan,de a "könnyű"kifejezés nem illett ide.Visszafelé a földön húztuk a nyelvünket,egy tisztáson pihegtünk,erre minden erre haladó tőlünk kérdezte merre járnak.Tök jó most járunk itt először,de mondjuk meg.Vissza érve a buszoknál egy táblát pillantottam meg,könnyű utak,nehéz utak,nagyon nehéz utak.Persze amit tesó választott a legnehezebb meredekek közé tartozott jellemzően.

Szólj hozzá!

Címkék: történet


A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2010.blog.hu/api/trackback/id/tr821701324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása