HTML

Életem vicces pillanatai

Olyan emlékekről vagy viccekről amik szórakoztatnak,szívesen olvasom másokét is.

Friss topikok

  • Eyre (törölt): Jó szórakozást ,igazán jól élnek azok a cicák. (2010.07.08. 17:00) Macska nyelvöltögetése
  • Eyre (törölt): Szegény beosztott .Nem hagyják fejlődni. (2010.07.08. 16:58) Kicsi főnöknő hátránya
  • annonimka (törölt): Valami szórakozott egyén lehetett ,vagy nagyon maga alatt volt ,ki tudja ,néha nem jön be a poén. (2010.03.30. 19:42) A csemegepult
  • annonimka (törölt): Szegény blúz .Most már annyi néki. (2010.03.30. 19:40) Üditő selyem blúzon
  • annonimka (törölt): Azért értem már mire mondtad ,hogy ami jön. (2010.03.11. 15:10) Tesóval sátorozni

Linkblog

2010.03.31. 19:43 láng

Kertemben

Annyira jó látni a növények fejlődését,ültetni a palántákat,locsolni.A kertben kipucoltam több területet,hogy megtrágyázzam a földet.Mákot és babot ültettem.Tesóimmal nem hangoltam össze a dolgokat és ők is akartak kertészkedni.Aztán rájöttem hiba volt.Az egyik tesóm keményen melózott ott ahová a bab palántáimat ültettem el.Szegények széttörve rtöpködtek hátrafele a lábaim elé."Mit csinálsz?" kérdeztem a tesót "Gyomlálok vettem magot elültetem."Mit volt mit tenni a babjaimat semmi nem menti már meg.Legalább a mák palánták szépek.Másnap hült helyüket találtam széttörve egy vödörben végezték szegények.A másiktesóm faggattam mire elmondta gazolt és befüvesítette az ágyásomat is.Kész voltam.Attól kezdve mindent megbeszéltem velük mit hol mi palánta és mi gaz.Anyám kertészt hívott és azt mondta lenyiratja a füvet.A virágágyásom ott volt mellette a füves résznek,igaz még zöld levelekkel teli,a virágok sem fejlődnek ki azonnal pik-pak bimbóval teli.Szóval én tévéztem és a kertész végzett,majd elment.Kimentem megnézni a munkáját.Hát nem csak a füvet nyírta le, a virágtöveimet is lenyírta pont három milli magasak voltak.Inkább bementem nyugtatózni magamat.Mondom anyámnak azok a virágaim...voltak.Ó az nem baj majd megnőnek.Persze kihaltak szegények lomb meg hajtás nélkül nem bírták.Tudom ültessek másikat...mmm...mmm...stb. 

Szólj hozzá!

Címkék: viccekll


A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2010.blog.hu/api/trackback/id/tr731884968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása